Better-e levert zowel in Nederland als in de Europese Unie (EU)

In Nederland levert Better-e via directe verzending door middel van:

- Pakketpost van PostNLmet handtekening voor ontvangst en Track & Trace: kosten € 6,75 per bestelling, levertijd 1-3 werkdagen. Zodra uw betaling is bijgeschreven op onze bankrekening wordt de accu netjes in een doos met beschermende vulling binnen 24 uur verzonden. Uw zending is te volgen via Track & Trace van PostNL. De code hiervan ontvangt u zodra de bestelling is aangeboden ter bezorging en is ook op te vragen via de mail.

- Brievenbuspakje van PostNL kost € 4,25, levertijd 1-3 werkdagen. Het artikel wordt in een beschermende envelop verstuurd en moet passen door de opening van de brievenbus. Bij artikelen waar brievenbuspakje van toepassing is wordt dit als verzendmethode aangegeven tijdens het afrekenen. Indien meerdere artikelen afgerekend worden is het totale gewicht van de bestelling bepalend voor deze verzendmethode.

- Ophalen
 van uw bestelling kan ook in Amsterdam na het maken van een afspraak via de mail. 

 

In EU levert Better-e via:

Directe verzending via Pakketpost van PostNL met handtekening voor ontvangst en Track & Trace. Zodra uw betaling is bijgeschreven op onze bankrekening wordt de accu binnen 24 uur verzonden. 


Betaling

Dit zijn de methoden:

  • iDEAL (gratis)
  • Overschrijving via de bank (gratis)
  • VISA (+ 3,6%)
  • Giropay (+ 3,6%)
  • MultiSafepay (WALLET) (+ 3,6%)
  • DIRECTebanking (+ 3,6%)
  • Maestro (+ 3,6%)
  • MasterCard (+ 3,6%)
  • Bancontact / Mister Cash (+3,6%) 
  • Paypal (+ 3,6%)


Wanneer u uw producten bestelt en betaalt met iDEAL, dan wordt ze meestal binnen 48 uur na verwerking van uw bestelling door GLS bij u thuis bezorgd. Indien u met overschrijving betaalt, dient het totale order bedrag eerst bij ons op de rekening te staan eer de producten verstuurd zullen worden. U kunt het totale orderbedrag overmaken op: ING rekening NL63INGB0004908735 t.n.v. Berkenveld Beheer B.V.. Dit zal dus langer duren dan wanneer u met iDEAL of de andere betaalmethoden betaalt.
Vermeld altijd uw bestelnummer!

Bij ons ontvangt u altijd een BTW-factuur per email. Deze factuur is tevens uw garantiebewijs en dient u goed te bewaren.

Afkoelingsperiode en Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode (zichttermijn) van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het artikel te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde artikelen of speciaal voor u bestelde artikelen. Het artikel kan in dat geval alleen geretourneerd worden indien het ongebruikt, in de originele, ongeschonden en ongeopende verpakking retour gestuurd wordt. Bij overige artikelen geldt dat het artikel wel uit de verpakking genomen mag worden maar niet gebruikt- of in gebruik gesteld mag zijn.

Controleert u dus goed binnen deze termijn of u het juiste artikel heeft besteld! Na de afkoelingsperiode is het in principe niet meer mogelijk om producten te retourneren. In overleg met de klantenservice kan hierop in sommige gevallen een uitzondering worden gemaakt maar hiervoor zullen dan wel kosten in rekening gebracht worden (minimaal € 10,00).

Let op: de garantiesticker (Warranty Void) dient nog aanwezig zijn op het geleverde product indien u aanspraak wilt maken op de garantie. Indien u deze "Warranty Void" garantiesticker van het product verwijdert vervalt het recht op garantie! Verwijder daarom ook geen enkele (barcode)sticker van de door u gekochte (laptop) accu! Deze "Warranty Void" garantiestickers worden vaak gebruikt op laptop accu's. 

Let op: Indien u gebruik maakt van de zichttermijn en het product en/of de verpakking van het product dat u retourneert is beschadigd, dan worden er in kosten in rekening gebracht (een zgn. restocking fee). Deze kosten worden dan in mindering gebracht op het aankoopbedrag. De hoogte van de kosten is afhankelijk van de aard van het artikel en de waardevermindering.


Garantietermijn 

Op alle door ons geleverde producten geven wij standaard 24 maanden garantie. De totale garantietermijn wordt bij elk artikel op de productpagina vermeld. Neem bij een defect product altijd direct contact op met onze klantenservice via de mail op sales@better-e.nl. Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. Wij verzoeken u om in deze mail uw ordernummer en een duidelijke probleemomschrijving te vermelden.

Let op: de witte smalle barcodesticker dient nog aanwezig zijn op het geleverde product indien u aanspraak wilt maken op de garantie. Indien u deze barcodesticker van het product verwijdert vervalt het recht op garantie! Verwijder daarom ook geen enkele (barcode)sticker van de door u gekochte producten

 

Retourprocedure

De retourprocedure is beschreven op de klantenservice pagina.