Wij zijn dagelijks via email sales@better-e.nl bereikbaar. U krijgt binnen 24 uur antwoord.


Retour procedure 

De retourprocedure bestaat uit de volgende stappen:

1. Dien uw verzoek per e-mail in naar het emailadres sales@better-e.nl of klik op de knop "Contact
2. Vermeld bij deze aanvraag duidelijk het probleem en/of de reden van de aanvraag
3. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op per email met een RMA-nummer. Zonder dit RMA-nummer kunt u geen artikelen retourneren
4. Print een kopie van de emailcorrespondentie inclusief het RMA-nummer en voeg deze toe in het te retourneren pakket  
5. Stuur het artikel voldoende gefrankeerd naar het onderstaande adres via PostNL.

Better-e.nl
Nageljongenstraat 42
1033PE Amsterdam Noord
Nederland

 Let op: 

  • Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden nooit in ontvangst genomen.
  • Better-e.nl is niet verantwoordelijk voor het vermist raken van retour gestuurde pakketten. Verstuur een pakket dan ook bij voorkeur met track&trace van PostNL.

 

Kosten bij retourneren

U dient altijd zelf de (verzend)kosten te dragen in het geval van een retourzending ook in geval dat u gebruik maakt van de garantieregeling. Deze verzendkosten worden echter achteraf vergoed indien uw artikel direct bij ontvangst defect is (DOA, Dead On Arrival) of indien wij u een verkeerd produkt hebben toegezonden.